Grattis världens finaste Denize...





Grattis värdens finaste Denize - nu är du äntligen färdig
med allt vad prov och läxor heter för ett bra tag framöver.

Jag kan inte låta bli att bli grymt imponerad över dig och
allt det du har lyckats med under dessa tre år på gymnasiet.
Helt fantastiskt. Och jag tror inte heller att någon som inte
upplevt det på någorlunda nära håll kan förstå all tid och
energi du har lagt ned. Allt du har satsat och allt du har
försakat. Du måste ha rekord i antal tillbringade timmar
på stans alla bibliotek, i analyser och rapportskrivande.
Du är number one när det gäller fina anteckningar och
startandet av nya projekt - kanske inte världsmästare
på att avsluta allt med samma energi, men väl Årsta-
mästare och det är banne mig inte fy skam det heller.

Nu önskar jag dig några sköna dagar inför stundande
student - med allt vad det innebär. Jag önskar dig en
trevlig studenskiva på onsdag tillsammans med släkt
och många vänner.

Och jag önskar dig all lycka i livet - det liv som är ditt!


Älskar dig!



Kramar och kärlek
i massor - och mer än så!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0