Sov gott och dröm de vackraste...





Sov gott och dröm de vackraste av drömmar,
min älskade älskling.
Alldeles strax kryper jag ner nära intill
- som jag lovade.

Inatt kommer jag att sova så gott.
Som alltid med dig vid min sida.

Du och jag - runt hela månen, fram och tillbaka till
solen och full fart runt alla stjärnorna på himlen...
Ja Nemo - då är det mycket kärlek och på riktigt.

Tack för en fin eftermiddag och kväll med massor av
glada skratt, spännande historier, drakar, cowboys,
spagetti, köttfärssås, glass, drömmar, fantasier,
ännu flera skratt, tokigheter, sagor...

Du fulländar mitt liv.
Du är kronan på verket.
Pricken över i:et.
Du är mitt allt.


Kärlek i massor till dig från farmor










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0