Lena + Helena...






Lena:
Varför kan man inte bara få vara riktigt glad.
Alltså, varför kan inte allt vara bra?
Nu håller jag tummarna för att nästa besked är
ännu bättre och att vi därmed kan ta ett
efterlängtat jättekliv mot målet.

Du betyder mycket för mig, vännen...
Visst vet du det?
Du är min hjältinna, idol och förebild...
Visst vet du det också?

Bra!

Kärlek, sol och värme
i massor till dig från mig!




Helena: Vad är det som har hänt?
Det låter helt sjukt... Och du lät verkligen jättesjuk!
Jag hörde knappt vad du sa. Söta, finaste du...

Jag tänker jättemycket på dig och hoppas på
att du snart orkar med att ta emot besök.
Jag kommer, jag lovar.

Du betyder också mycket för mig, vännen...
Visst vet du det?

Kärlek, kramar, styrka, kraft och
värme i massor till dig från mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0