Favoriter i repris...



Jag känner mig ganska säker på att jag har "bjudit" på dessa
låtar tidigare, men jag gör det så gärna igen. Favoriter i repris...

Även om det är lite långsökt så skulle jag vilja tillägna mina
nära och kära dem i allmänhet - och mina barn, i synnerhet.

Till er för att ni alltid finns.
I mitt hjärta.
Och för att ni låter mig
älska er - på mitt sätt.

Och för att ni ger mig styrka och mod,
när jag känner mig vek och svag.
Och för att jag få ge er detsamma
tillbaka, de gånger ni vill och behöver.

Till er - för kärleken skull.
Från mig - för att jag älskar er.






































Det var värst så många låtar det blev. Och alla betyder de en massa saker
för mig. Fina minnen, varma stunder, snälla tankar och mycket kärlek.

Det blev så många låtar att ni faktiskt får lov att dela med er lite.
Till andra jag älskar. Har älskat. Som älskar mig. Som har älskat mig.
Till de som bor kvar i mitt hjärta trots att jag verkligen har försökt att
städa bort dem genom åren. Till de som inte längre bor kvar men som
har lämnat spår. Till de som nyss har flyttat in. Till de som knackar på.
Till de som inte ville ha min kärlek. Till de som aldrig fick komma mig nära.
Till de som saknade modet att våga. Till... ALLA er som betyder mycket för mig.
Och det som är så bra är att de inte behöver undra om det är just dig
jag menar. Du vet att det är det.

Ja, det saknas faktiskt en låt. Jag har letat men kunde inte hitta den.
Det är en låt av och med Peter LeMarcs från cd:n Det som håller oss vid liv (2003).
Eller, det är nog inte bara en utan faktiskt ett par spår från den skivan som borde
ha varit med... Du vet vilka! Men, jag tror att du överlever - du finns med i alla fall,
inte sant?


Älskar - i allmänhet.
Barnen - i synnerhet.


Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0