Öppna relationer




Min hambo-sambo-zombie och
jag har en väldigt öppen relation.
Så är det faktiskt och jag tror
att det är så vi bägge vill ha det
om än att vi inte pratat om det
eller gjort upp några gällande
regler. Det känns bara väldigt
naturligt... :)

Jag har också en väldigt öppen
relation med mina barn.
Så är det faktiskt också.
Och det kan ibland vara
på gott, andra gånger på ont.
Ibland kan man längta efter att få
ha hemligheter. Och ibland kan
man önska att de frågor man får
inte vore exakt, precis så där raka
och ohämmade som de är...

Igår kväll ringde Johanna och ställde en fråga:

-Mamma, får jag fråga dig en sak?
-Mmmm, absolut...
-Lovar du att svara 100% ärligt?
-Mmmm, absolut... Kanske!?
-Okej... Har du någonsin varit på 
 en swingersklubb?
-Vaaaaa??? Men, det var väl 
 då en jäkla fråga det också...
-Men snälla, svara... Ärligt!
 Jag vill känna någon som varit på en 
 swingersklubb... Det vore coolt!
 Har du det?
-Nej, det har jag verkligen inte...
-Är det sant??
-Ja, det är absolut sant. 100%...
 Jag lovar!
-Fasiken, så tråkig och omodern du är...
-Vaaaa? Är jag?? Själv då? Har du varit 
 ute och swingat runt något i Sollefteånatten?
-Nej, verkligen inte! Vad tror du om mig egentligen???


Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0