Några små saker... Några = tio!



Alltså det här är ett snabbt inlägg.
Och kortfattat. Eller, i alla fall inte långfattat...


1) Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar... inte dig.

2) Jag har en kompis som heter Britta.
Hej Britta!

Britta är speciell och kanske
allra mest speciell för mig.

Britta är ett speciellt namn.
Men inte så roligt.
Britta är rolig.
Därför tänkte jag att Britta
istället ska få heta Maria-Channa.

Nej, det är inte heller så roligt.
Men det är ovanligt och speciellt, inte sant?
Maria-Channa är ovanlig och speciell för mig.
Speciellt ovanlig. Eller kanske mer ovanligt speciell.
Maria-Channa får det bli och härmed döper jag dig till det.


3) Vart kommer all snö ifrån?
Och varför?

4) Tack för billiga flygbiljetter - mer sån't.   

5) Bajs till alla parkeringsvakter.

6) A - dig vill jag träffa och prata med NU!!
NU får det räcka med alla dumheter.

7) Ost är gott.

8) Operation - inte nu men snart.

9) På jobbet redan vid 7-tiden imorgon.
Jag lovar. :)

10) Det var allt för stunden och sekunden!



Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0