Mmmmmmmelodifestival - igen!



Av artighetsskäl väljer jag att inte
i detalj kommentera och diskutera
del två i melodifestivalsåpan...
Suck och gäsp!

Men så blir jag då plötsligt lite stolt,
lite glad... Och lite berörd ändå!
Kul att en Årstatjej gick raka vägen
till Globen - du kan få låna min cykel,
om du inte orkar promenera!
Gud så duktigt du spelade rollen,
Janne... Som om det skulle spela
någon egentlig roll!!! Du är... Bäst!

Det jag däremot faktiskt tyckte var
bra var Rickards och Maries inledning...




Mer om kvällen? Ja, vad har vi gjort? Jo, vi har haft
middagsgäster såklart! Gabrielle, Astrea och Laksmir
var här på middag - jättetrevligt! Maten blev jättegod
och det är faktiskt inte det minsta tråkigt att dieta lite
- tvärtom!! Vi bjöd på halloumi med bacon, oxfilé med
en jättegod gratäng med en massa grädde och ost
och till efterrätt en kokospannacotta med hallon...
Helt OK!!

Tror vi stannar där.


Kram och snart godnatt


PS) Du, min vackraste lilla stora kärlek...
Jag drömmer om dig och längtar jättemycket,
visst känner du det? Visst kan jag somna
tryggt och låta vetskapen om att du vet,
vagga mig till sömns?  Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0