Picknick på berget


Johanna och jag tog en härlig promenad med Winston
i det underbara vädret. När vi gick förbi Palmyra Kebab
i Årsta Centrum - vem stod väl där om inte Mr Kebab
himself - i egen hög person!



Lockandes, pockandes, leende och viftandes med sin
stora mustasch en och en stor härlig kebab i bröd!

Vi kunde inte motstå... Kebaben alltså! Köpte varsin
och varsin dricka. Ner i påsen, uti solen och raka vägen
högst upp på berget i solen där vi picknickade och myste
så det stod härliga till tillsammans med Winston!



Det var så trevligt att håret reste sig - till och med på
huvudet! Jag har redan fått nyfikna frågor och kommentarer
angående min frisyr - och det kan jag förstå! Tyvärr kan
jag inte avslöja var jag klipper mig eller vad jag använder
för produkter för att få till det... Det är en hemlighet -
en väl förborgad hemlighet!! :)



Kramkram






Kommentarer
Postat av: Sara snyggis

Mmm kebab..



Själv blev man bjuden på fiskpinnar o pommes o ärtor o saft idag :P

2011-04-18 @ 01:23:08
URL: http://saradeloren.blogg.se/
Postat av: Therése

Fiskpinnar och pommes går väl an - men gröna ärtor?? ;) Du är välkommen att hänga med upp på berget nästa gång, mitt lilla gullhjärta! :)



Kram <3

2011-04-18 @ 07:28:15
URL: http://www.smabarnsmabekymmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0