Himlar - så konstigt!





Igår kväll mådde jag verkligen inget vidare.
Oss två emellan - jag trodde nästan att jag
skulle behöva åka till sjukhuset...

Det tryckte, klämde, bankade och bultade.
Det strålade hit och dig - inifrån och ut.
Så mådde jag illa... På riktigt.

Till slut lade jag mig och bestämde mig
för att sova bort det - i alla fall tills dess
att Johanna skulle komma hem.

Jag slumrade oroligt och var halvvaken
då hon kom hem vid tretiden. Bestämde
mig för att faran var över - trygg och lugn
med att inte vara ensam i sängen! :)

Alldeles nyss dök ett sådant där konstigt
mail upp i min inkorg - ett spam-mail.

Som avsändare stod: Himmelsposten.
På ämnesraden stod: Hjälmarsvägen 10
är en utvald adress...

Nu är jag inte
skrockfull, men håll med
- lite läskigt verkar det väl? I alla fall ganska
konstigt... Ett märkligt sammanträffande,
snällt sagt!

Nu har jag emellertid inte tid att bli postad
till himlen. Inte den här helgen i alla fall!
Ikväll blir det AW på Ringos på söder.
Leo Beck spelar och jag hoppas på att det
dyker upp en massa gamla och nya vänner.
Imorgon, lördag, ska vi sammanstråla med
hela den Backlundska klanen redan vid
17-tiden. Vi börjar med en öl, i solen, vid
Engelen och sedan mönstrar vi på Vindhem
för värsta partyresan!

Trevlig helg med en massa kramar, kärlek
- mera sol, mera värme... Mera vår - NU!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0