Gud vad jag INTE...





Guuuuuuud, vad jag IIIIIIIIINNNNNNTTTTTTEEEEE
tycker om min bortskämda lilla läskiga unge i
Sollefteå just nu...

Ni oxar har något... En speciell sida som är väldigt
svår att förstå sig på. Det finns något surt och
tjurigt över er!! Något som är svårt att gilla, svårt
att tycka om och jäkligt svårt att hantera. Något
girigt och ogeneröst. Ganska snävt och snålt.
Kantigt, trubbigt, fränt, bitskt, korthugget, fyrkantigt...

Trist.

Tur att det går över. Det brukar göra det.
I alla fall i åtta fall av tio...



Oxe och lejon: De här två stjärntecknen är inte benägna att
låta den andre få rätt utan båda tycker att deras åsikter är
de rätta. Oxen kan upplevas som alltför envis och lejonet
alltför aggressiv...

Jag är inte helt säker på att det absolut sista stämmer.
Om oxen kan låta bli att tjura runt hasorna på lejonet
så går det som en dans...




Sov på saken och dröm sött.
Imorgon är en ny dag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0