Men hur kan man...




Men hur kan man vara så himla sur?
Nej, inte jag men Johanna.
Som givetvis säger att hon inte alls är sur...
Med vresig röst!

Undrar vad det kan vara? Vad det beror på?
Kanske hennes resa söderöver inte blev som
hon hade hoppats på? Eller var det kanske omvägen
förbi Gamla Stan som var för jobbig? Eller att hon
fick komma upp och hämta Winston istället för att
jag sprang ned? Hon har kanske inte ätit idag?
Trött? Mens? Munsår? Skavsår? Ont i foten?

Någon som har något förslag?


Suck!


Kram






Kommentarer
Postat av: Sara snyggis

Kanske för att jag fråga varför hon ringde mej idag :P



Eller för att du e jobbig ?? hihihihi sköjjaaa

2010-09-09 @ 17:40:07
URL: http://saradeloren.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, jag har ingen aning om vad som var orsaken. Men sanning är att hon liksom var - som hon - var då hon dök upp... Utan att jag hann säga halvsju!!



Men idag var det annat ljud i skällan minsann!

Kvitter, kvitter, kvitter... Som en liten lärka!



Kram

2010-09-09 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0