Äpplet faller inte långt från päronträdet...





Johanna berättade för mig igår att hon tänker bjuda sin Hjo-vän Maria
på en helg i stan i mitten på december. Som tack för allt.
För att Johanna så gärna vill det och trots att hon
alls inte har råd. För att Maria är en sådan fin vän...

Då slog det mig...
Äpplet faller verkligen inte långt från päronträdet.
I alla fall inte jämt.


Johanna - du är en fin människa...

Jag gillar dessa sidor hos dig och hoppas att du aldrig
någonsin slutar tro på det vackra och fina. Inte ens
då det blåser motvind och regnar från alla håll och kanter.


Älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Sara

Till Johanna: MEN HALLÅ?!!! Jag då, din vän... som behöver en hel dag på stan.. jag som tar hand dem dej som om du vore mitt egna barn när det gäller att äta å ha kul.. tjöckis.. hahaha



Älskar dej <3333333

2010-09-12 @ 14:49:25
URL: http://saradeloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0