Guuuuuuuuuuuuuuuudars skymning...



Kan inte låta bli.
Kan liksom in hejda mig.
Jag bara måste få säga det...

Just nu tycker jag att du
- och de dina - är jättefåniga.
Kan för mitt liv inte förstå varför
ni spiller tid och energi på att
fokusera på så konstiga saker.
Det borde VERKLIGEN finnas
hur mycket som helst som är
så mycket viktigare.

"Inte för att det spelar mig
någon roll, men bara så att
du vet...."
= Jättefånigt.
Dumt. Och onödigt.
Inte för att det spelar mig
heller någon roll och sannolikt
inte någon annan heller.
Det är själva grejen liksom.
Faktiskt inte helt överraskande
- men ledsam... På riktigt.

Och vill du veta en sak?
Vill ni veta en sak?
Jag tänker fortsätta skriva
om er. Om hur jag tänker och
känner vad gäller er. Jag kommer
aldrig att hitta på lögner, aldrig
att skriva sådant som inte är sant,
inte heller påstå att ni säger, tänker
och tycker saker som inte är sanna.
Men jag tänker, med full rätt, fortsätta
att skriva om er. Faktiskt.

OM det är så att det är något ni absolut
inte
vill att jag skriva om - säg det.
Jag lovar då att ta det under övervägande.
Kanske kan jag skriva om inlägget eller
använda mig av andra namn eller nå't...
OK?

Nifesoj, en sak jag inte kan låta bli att
undra över är varför du aldrig tidigare har
haft några synpunkter vad gäller mina inlägg?
Hela jäkla bloggen handlar ju er! Jag skriver
både om roliga och mndre roliga saker.
Om skratt och glädje. Om tårar och ilska.
Ni nämns i så gott som alla inlägg. I alla fall
nästan. Och allt som oftast både med text
och bild. Varför har det aldrig tidigare stött
på patrull? :)


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0