Charmerande...


Tack. Tack. Tack. Tack.
Och ännu mera och flera TACK...

...för alla fina, smickrande och charmiga kommentarer till mina inlägg!
Ni är då för söta! Och framför allt du - du är sötast av alla!
Som vanligt.

Glöm nu bara inte bort att äta också på lunchen.
Jag menar, man kan ju inte sitta inne hela lunchen för att läsa bloggar
i det vackra vädret, eller hur?

Slutligen, du som tycker och tror att jag är sjuk -
gör ditt liv enklare genom att inte besöka min blogg.
Allt annat verkar väl dumt, eller hur?!

Tänk på tjugo unika fötter går det alltid ett par som skiljer sig.
Unikt det med.

Var rädda om er och om vi inte hörs mer idag:
Trevlig helg med det mesta av det bästa,
och det bästa av det mesta!


PS) Kramen i Tegnérlunden på lunchen tackar jag alldeles extra för.
Den värmer än... Hjärtar dig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0