Dianelund, Göteborg, Thailand och Linköping...


En rätt bra dag.
Faktiskt.

Skön start med promenad
tillsammans med mannen
i mitt liv. Genom koloniområden
som lutat sig tillbaka från sommarens
grillkalas, gnisslande hammockar,
gräsklippare och kubbturneringar.
Schhhh, sov ett tag till...
Om 4-5 månader är det dags igen!




Bra resultat på jobbet.
De två nya säljarna tuffar på
och gör det bra. Själv går man
mer på rutin och av bara farten.
Kom först, gick sist.
Som vanligt.

Thaimat och Idol.
Johanna lommade i väg
i minusgrader för att jobba.
Jag tror att hon hade kunnat tänka
sig att betala ett rätt högt pris för
att slippa - just ikväll!




Olle var strålande.
Bländande.
Bäst.
Kung.
Hej då Linnéa...
Som var glad ändå i sin rosa
prinsessbakelse till klänning.
I alla fall nästan.



Har letat lite resor ikväll och ska göra
vad jag kan - och lite till - för att försöka
komma iväg till Phuket i början av
januari tillsammans med Johanna.



Ärligt talat så skulle jag inte ha det minsta problem med
att slå ihjäl en mörk och kall decemer- eller januarivecka
på en solvarm strand i Thailand... Det känns att det var
ett par år sedan jag senast hade semester!

Fick just en inbjudan.
Till Linköping av alla ställen.
Till Linköpings Domkyrka för att vara exakt.



Fast ärligt talat...
Jag vet inte.
Men jag tror inte.
Snarare tror jag att
både domkyrkan och JS
får klara sig utan mig.
Den 12:e december också.

Och annars inget nytt.
Kram å god natt.


PS)
Tänker på er på Himmelsö...
Kramar och kärlek till er bägge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0