Men...





Men alltså, hur är det möjligt??

Jag lovar och svär - jag såg verkligen mina nyckelben.
Och jag kände dem.
Ett på vardera sida, precis som det SKA vara.
Handen på hjärtat.
Det är sant.
Amen.

Hur kan de spårlöst försvinna av en knäckebröds-
macka med ost och en tallrik gröt?
Råggröt, för att vara exakt. Med lingonsylt.

Kan det vara Felix-lingonen kanske?
Eller osten?

Nu blir det en promenad.
En lång och rask en.

Jag blir fan i mig galen.
Aldrig mer råggröt efter klockan 08.00 på morgonen.

(OK, jag erkänner - bilden föreställer inte mig...
Men, det hade kunnat vara jag - om mitt hår varit lite längre!!)







Kommentarer
Postat av: Sara snyggis

Men du är INTE tjock kvinna!!!



Isåfall kanske vi kan svälta tillsammans ? :D



Peppa varann liksom.. det är okej att äta is och citron, men BARA det

2010-07-23 @ 01:11:58
URL: http://saradeloren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0