Älskar



Nu har det vänt.
Det känns så.

Tack finaste Johanna
för att du är en sådan
underbart fantastisk
människa med så
magiska egenskaper.
Du fick mig att förstå.
Jag älskar dig.

Jimmie, du har rätt:
Kärlek är respekt.
Respekt är kärlek.
Jag förstår nu och
jag lovar att respektera.
Förlåt för på det vis jag
har betett mig.
Jag vet att du förstår.
Jag vet att du visste.
Förlåt för att jag blev så
rädd. Jag kunde inte hantera
det. Jag kunde inte andas.
Det finns ett mod i det du gör.
Och du gör det för att
du måste.
Jag vet.
Jag förstår.
Jag lovar att respektera.
Jag finns här och jag
älskar dig alltid.

Denize,
kloka fina...
Älskar dig.

Josefin...
Jag älskar dig.

Nemo, du är den
bästa av oss alla.
Den finaste,
den renaste
och den som
är mest ärlig.
Min finaste vän.
Min sol min måne,
min natt och dag.
Mitt hav,
min himmel...
Mitt allt.
Jag ÄLSKAR dig
min trollunge.

JAG ÄLSKAR ER och jag tänker aldrig
svikar er. Jag finns alltid här.
Och jag behöver inte vara rädd.


Puss, kram och två tända ljus i advent.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0