Nu bär det av...









På detta enkla. men välmenta, sätt ber jag om att få önska
herr och fru Backlund en alldeles extra ordinärt härlig mc-
semester genom Europa - från Bålsta till Gardasjön!

Nåde er om ni inte kör försiktigt och är rädda om er.
Och nåde er om ni inte njuter till fullo av varandra, livet,
kärleken, värmen, solen, pasta och parmensan.
Och ännu mer nåde er om ni gör som senast ni
var på mc-semester i Europa... Flera barn!

Jag förväntar mig små hälsningar och lugnande sms efter
vägen. Inte varje dag men minst lite nu och då. Mest nu!

Okej, jag erkänner... Jag längtar redan tills ni kommer
hem. Kommer att räkna dagar, timmar, minuter och sekunder!

All kärlek till er och ducka för storken.


Kramar i massor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0