Johanna - igen...


Jag måste få berätta en annan sak.
Om Johanna.

Om min Johanna.
Om hur underbar hon är.

Johanna jobbade i fredags kväll också.
Kom hem tidigt i går morse och tassade
tyst in för att inte väcka oss andra som
sussade sött.

När jag sedan vaknade vid niotiden och
öppnade mina ögon sakta för att vänja
mig vid ljuset i rummet.

Blink, blink... Godmorgon världen!

Min blick föll på den annars nakna, vita väggen
till vänster om dörren. Nu var den inte naken.
Det hängde något där. Ett brev.

Ett vitt brev på en vit vägg.
Ett brev med följande text:

Mamma, du är vacker <3.
Jag älskar dig så otroligt mycket <3.

Godmorgon!


Vad kan det bli med en sådan start på dagen?
Självklart världens bästa morgon och fina dag!

Finaste ungen - jag älskar dig!


Puss










Kommentarer
Postat av: Sara snyggis

Snäll unge du har...

2010-08-08 @ 21:14:02
URL: http://saradeloren.blogg.se/
Postat av: Therése

Mmmmmm, visst har jag Sara!

Tack snälla för allt det fina och snälla du har lärt henne, hjärtat! :)



Puss

2010-08-08 @ 23:20:39
URL: http://smabarnsmabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0