Å, så otacksamt av mig...







Förlåt, J83, jag borde ha hört av mig till dig ikväll.
Jag borde verkligen ha hört av mig för att tacka dig
av hela mitt hjärta. Förlåt, jag borde verkligen ha gjort det.

Tack snälla, söta, fina du...
...för att jag fick låna ut min bil för att
underlätta din dag med barn och läkarbesök.

Tack snälla, söta, fina du...
...för att du har ställt tillbaka bilen
på parkeringsplatsen bakom mitt hus.

Tack snälla, söta, fina du...
...för att du lade bilnyckeln på mitt däck och inte brydde
dig om att störa mig genom att knacka på min dörr.

Tack snälla, söta, fina du...
...för att du inte tröttade ut mig genom att tjata
och envisas med att betala mig bensinpengar.

Tack snälla, söta, fina du
...
...för du samlade ihop ditt skräp och lade det
bak på golvet och inte överallt i hela bilen.

Tack snälla, söta, fina du...

...för att du inte har ringt mig ikväll.

Tack snälla, söta, fina du...
Du kan konsten att få mig att förstå hur viktig jag är.

TACK









Kommentarer
Postat av: Sara snyggis

Låter inte som nån vidare schysst å tacksam person ? :(



Saknar er

2010-08-18 @ 16:59:51
Postat av: Mamma...

Nääääeeee, det kan man inte påstå!

Inte vad gäller det här i alla fall...



Saknar dig med - det vet du!



Puss

2010-08-18 @ 17:19:32
URL: http://smabarnsmabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0