Jag har så många barn...



Jag har så många barn.

De har olika adresser, trots att alla bor i mitt hjärta
Några är stora. Andra är små. Vissa är små stora och en del är stora små.
Pojkar. Flickor. Killar. Tjejer. Mörka. Ljusa. Tjocka. Smala. Långa. Korta...

En del av dem har jag fått. Andra har jag fått låna. Vissa har jag stulit.
Oavsett vilket - alla bor de i mitt hjärta, inbäddade i kärlek.

Johanna, Jimmie, Josefin, Nemo, Denize, Amanda, Matilda, Gustav, Tobias,
Rasmus, Noah, Cristopher, Sandra, Emma, Michaela, Huda, Veronica, Emelie,
Felix, Malin, Lotta, Evelina, Jonathan, Emelie, Daniel, Robin, Rebecka, Viktor...


Är allt bra med er?

Jag har så många barn, i mitt hjärta.
Och det finns plats för fler. Många fler.



Kommentarer
Postat av: Denize

Det är såklart bra med mig, så länge jag har dig nära! <3

2009-12-11 @ 00:11:51
Postat av: Mamma

Pussunge!



2009-12-11 @ 02:03:52
URL: http://www.smabarnsmabekymmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0