Dan före dan före dan före dan...





Idag är det en stor dag. Idag vänder mörkret... Äntligen!

Desto äldre jag blir, eller desto fler år jag fyller, så tycker jag att denna dag borde få betydligt mer uppmärksamhet än vad den får. Tänk själv och smaka på orden; från och med nu blir det bara ljusare och ljusare och ljusare igen. Och så kommer det att vara och så kommer det att bli ända fram till midsommar. Då vänder det på nytt.

Klockan har hunnit med att bli tisdag. Tjejerna är ute och kissar Winston en sista gång. Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen. Har ett jätteviktigt Denize-möte redan klockan 08,00 imorgono bitti - håll tummarna för att det kommer att gå jättebra.

Johanna kom hem idag - igen. Hon åkte till Himmelsö igår för att fira lilla julafton tillsammans med pappa, A-K, Jimmie, Josefin, Nemo, farmor och Berit. Denize har tillbringar dagen med storasyster Ellan. Som vanligt och som alltid har D massor att berätta efter en dag tillsammans med Ellan... Är det inte det ena så är det det andra, eller ingenting eller allt på en och samma gång!!

Kram och god natt, kärlek och värme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0